söndag 4 mars 2012

Lycka är en skrivhörna.



En alldeles egen skrivhörna. Nu har jag det. Efter år av längtan. Nu står här världens finaste väderbitna bord som stått i mina kära farföräldrars hem och i mitt barndomshem. Ett gammalt träbord med rustika beslag på lådorna. Med slitage och historia och minnen. Enbart dess själ kommer inspirera mig så att fingrarna bokstavligt kommer glöda och blöda. 

Till detta en stol i rosa plast samt rosa papperssamlare, pennburkar och en röd ledlampa. Kitsch. Och så min skära laptop, min tekopp och ja - min kropp. Så är allt samlat på ett och samma ställe och jag känner hur kreativiteten bubblar i mig. 

Lyckan är total. Jag menar det. Total. 




2 kommentarer:

  1. Kan vara bra att skaffa golvskydd, stolar med hjul sliter mycket på golvet http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/44881100/

    SvaraRadera