torsdag 27 oktober 2011

Återblick.

Har fört över en del bilder från Christians mobil - sköna sensommarminnen...

den 27 augusti firade jag och Christian fyraårsdag - fetromantiskt alltihop och en av de bästa dagarna i mitt liv. Började med en skogspromenad via minigolf via lunch på hummusbaren Reggev via loppis på söder via Fotografiska för att avslutas med champagne och trerätters på Brasserie Bobonne. Vi slog på stort helt enkelt. Tog igen två års avsaknad av tumanhandsumgänge. Underbart var det.


I början av september besökte vi ekogården Hästa gård - köpte finfina ägg från höns med egen cirkusvagn och fikade i ljuvliga trädgården.


Skogspromenader tar vi för jämnan...




Den 18 september åkte Edith för första gången tunnelbana utan att sitta i vagnen...



...så avslutar vi med hur världens mest strålande skitunge hoppar i plurret efter att dockan är färdigbadad...


Det var dagens återblickar - nu återvänder jag till mina noveller och min kopp rabarbergrädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar